Thursday, July 18, 2013

Sertai Keluarga Besar Kami!! Jutawan Shaklee


Berkenalan dengan Shaklee lebih setahun yang lalu, banyak perubahan telah saya lalui dari segi KESIHATAN, KEWANGAN dan yang paling penting ada ramai adik beradik / anak "Shaklee" yang sangat mendukung antara satu sama lain!!! 

Kini saya tidak lagi menoleh ke belakang!! Kenapa saya suka berbisness dengan Shaklee?

- tidak perlu modal besar, hanya RM 75 seumur hidup, tidak keluar modal perlu beli stok end up terkebil2 pikir camne nak abiskan stok, urusniaga 80% online...

- tidak perlu buang masa mengikuti coaching di luar, mostly coaching kami online (whatsapp / FB). 

- offline coaching berkonsep santai dan family friendly!

- masa yang fleksible, 90% bisnes melalui FB, Blog, Twitter, Instagram..tak perlu terkejar2 mencari customer..duduk kat rumah depan komputer sambil makan kuaci pun boleh dapat income..

- mampu menjana income 3, 4, 5 atau 6 angka!! tidak mustahil sekiranya anda fokus dan rajin berusaha.

- sekiranya anda bekerja...2 gaji sebulan!! tengah bulan orang lain dah terkebil2 tengok wallet..anda masih mampu tersenyum dengan bonus bulanan Shaklee..dan tak mustahil anda akan berhenti atau pencen awal!!!

Dan saya juga ingin menjemput anda untuk bersama-sama kami...

Hubungi saya untuk info lanjut!! 

Eppi Aziz (ID : 886848)
Call/SMS/WhatsApp : 0123188506
Email : eppi.aziz@yahoo.com

Tanyalah sebanyak mungkin, saya akan menjawab semampu boleh dan tidak akan ada sebarang paksaan...hanya anda yang boleh membuat perubahan dalam hidup anda! 

Saya adalah sebahagian dari 6000 ahli keluarga besar Jutawan Shaklee dibawah naungan Presidential Master Shareeza (Cery). Enjoy the video!!



No comments:

Post a Comment